Hoe echt met social media omgaan ?

David Nour deelt enkele zeer interessante inzichten over social media. “Does your association leadership get the bigger sense of social? Not just social networking or media—”doing” social such as LinkedIn, Facebook, Twitter, or YouTube—but becoming a social organization?” Een antwoord op deze vraag krijg je in zijn gastitem op de Acronym-blog. Om eens rustig tijdens een koude winteravond te lezen: “Social analytics can help an organization emphasize authenticity. In our current low-trust environment, true passion is contagious and genuine connections create influential cause and effect. Results of generosity are not just communicated; with social analytics, they’re amplified.”

http://blogs.asaecenter.org/Acronym/2011/11/analyze_social_more_compelling_story.html

Uit Zeppos #25 – 1/12/2011

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s