Membership Marketing Benchmarking Report 2011

Het Membership Marketing Benchmarking Report 2011 is een onderzoek op basis van een bevraging van 650 ‘associations’ in de V.S. waaruit blijkt dat de organisaties het beter deden dan vorig jaar wat de volgende indicatoren betreft: het totaal aantal leden, nieuwe leden en ledenhernieuwingen. Naast cijfermateriaal vindt men er ook kwalitatieve analyses en trends in terug. Heel interessante lectuur !

Link (PDF): http://www.marketinggeneral.com/downloads/MGI-2011-Membership-Marketing-Benchmarking-Report.pdf

Uit Zeppos #22 – 3/10/2011

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s