The Future of Content Marketing

Een interessant artikel over hoe we anders omgaan met het internet en vooral welke rol ‘content’ of inhoud daarin speelt en zal spelen. “… web use is moving away from “search and find” toward an “ask and receive” model. And, increasingly, people are asking other people, not companies, for information.”

Websites zullen op zich niet onmiddellijk verdwijnen omdat het de vertrouwde stek blijft van de content van een organisatie. Dat neemt niet weg dat diezelfde content een heel eigen leven kan begin leiden, doordat het deel uitmaakt van veel groter verhaal waarbij mensen, conversaties en interactie een grote rol spelen.

Auteur Kathy Hanbury suggereert vier strategische aandachtspunten om ‘on top of things’ te blijven:

  • Have a strong social media strategy to support your content
  • Plan your content marketing initiative over multiple online delivery channels
  • Provide content on your website that is truly useful to existing customers
  • Adopt an agile approach to your content marketing
Uit Zeppos #19 – 19/05/2011
Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s