Membership Marketing Benchmarking Report 2010

Meer den 400 organisaties hebben deelgenomen aan een benchmarkingstudie over diverse aspecten die te maken hebben met het lidmaatschap (prospectie, binding, hernieuwing, bedrag…). Veel stof tot nadenken en alvast ééntje om mee te nemen naar de BSAE-meetup van 7 juni e.k.

“Unlike in the 2009 study, price is not the top driver responsible for non-renewals; in fact, one-third of the association executives indicate that they believe members do not renew because they perceive a lack of value in the organization.”

Link (pdf)  http://www.marketinggeneral.com

Uit Zeppos #19 – 19/05/2011

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s