Even heel praktisch: Tips om meer wervende e-mails en teksten te schrijven voor non-profits

Er wordt veel geschreven over call-to-actions in commerciële omgevingen: hoe zorg je ervoor dat je de ontvanger overtuigt tot een handeling waarbij hij iets wint, of iets gratis krijgt. Bij non-profits is dat meestal moeilijker zeker als het over charities gaat die net iets willen vragen, vandaar het probleem van de call-to-inaction. Dit gratis e-book brengt enkele interessante inzichten voor verenigingen.

Link: http://web.networkforgood.org/2010-11-ebook-big-impact-in-small-spaces

Uit Zeppos #15, 21/03/2011

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s