Print is niet dood

Met de opmerkelijke pan-Europese campagne Print Power willen 11 economische sectoren actief in gedrukt media (goed voor meer dan 5000 bedrijven) een lans breken voor de ‘effectiviteit en duurzaamheid van print media’. Hierbij wordt vooral ingespeeld op het belang van print als brug tussen verschillende media, door bijvoorbeeld het gebruik van de ‘quick response’ –code die print met mobiles en internet verbindt. Een ander belangrijk aspect waar men transparantie over wil bieden is de perceptie dat print een onverantwoorde impact op het milieu zou hebben. Vanuit verenigingsmanagement-invalshoek alvast een interessante campagne door de combinatie van diverse issues: de pan-Europese scope, de sectoroverschrijdende samenwerking en de aanpak van minder evidente issues zoals duurzaamheid en milieu.

Link: http://www.printpowerbelgium.be

Uit Zeppos #8, 30/11/2010

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s